جدال تکراري بارسا_ ميلان در نوکمپ

 

 

 بارسلونا در نوکمپ به مصاف ميلان بحران زده مي‌رود.

- در حساس‌ترين ديدار گروه H بارسلونا در نوکمپ از ميلان بحران زده پذيرايي مي‌کند. ديداري که در چند سال اخير براي همه تکراي و روتين شده است.

بارسلونا با هدايت تاتا مارتينو آرژانتيني فصل جديد رقابت‌هاي ليگا را خيلي خود شروع کرده و با 34 امتياز از 36 امتياز ممکن در صدر جدول رده‌بندي قرار دارد. اين در حالي است که ميلان با آلگري بدترين روزهاي تاريخ خود را پشت سر مي‌گذارد. شاگردان آلگري در هفته‌ يازدهم سري A با دو گل در سن سيرو برابر فيورنتينا تن به شکست دادند تا با 12 امتياز به رده يازدهم جدول رده‌بندي سقوط کنند. آلگري، سرمربي اين تيم ايتاليايي پس از شکست برابر فيورنتينا اعتراف کرد که بدترين روزهاي دوره مربيگري خود را سپري مي‌کند ، اما بارسلونا در شرايطي متفاوت به سر مي‌برد . شاگردان تاتا در هفته‌ دوازدهم ليگا به سختي توانستند با يک گل اسپانيول را از پيش‌رو بردارند.

آنچه که آبي اناري‌ها را در اين روزها نگران کرده، دور بودن ليونل مسي از دوران اوج خود است. مسي در ديدار برابر اسپانيول براي چهارمين بازي متوالي نتوانست گلزني کند تا همه از شرايط روحي بد او سخن گويند. البته او پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و اعتراف کرد که به شرايط ايده‌آلش نرسيده است. هر چند خيل زياد آبي اناري‌ها نگران گل نزدن مسي هستند، اما تاتا، سرمربي اين تيم اصلا احساس نگراني نمي‌کند و اطمينان دارد که مسي به زودي به روزهاي اوج خود بر مي‌گردد.

در ديدار رفت که در سن سيرو برگزار شد ميلان شروع خوبي داشت و در دقيقه‌ 9 توسط روبينيو به گل رسيد، اما گل او را ليونل مسي در دقيقه‌ 24 جواب داد. دو تيم فصل گذشته در مرحله يک هشتم نهايي به هم افتادند که ميلان در بازي رفت با دو گل به پيروزي رسيد، اما در ديدار برگشت که در نوکمپ برگزار شد. بارسلونا با چهار گل به پيروزي رسيد و به يک چهارم نهايي صعود کرد.

در ديگر ديدار اين گروه آژاکس در ورزشگاه خانگي خود از سلتيک پذيرايي مي‌کند.

آژاکس فصل خوبي را در ليگ قهرمانان اروپا پشت سر نمي‌گذارد . شاگردان فرانک دي بوئر از سه بازي خود تنها يک امتياز کسب کرده‌اند و در قعر جدول رده‌بندي قرار دارند.

در ديدار رفت اين سلتيک بود که از امتياز ميزباني خود نهايت استفاده را برد و با نتيجه‌ دو بر يک به پيروزي رسيد . تساوي نمي‌تواند هيچ کدام از دو تيم را راضي کند و اين نتيجه تنها به نفع بارسلونا و ميلان خواهد بود.

** جدول رده‌بندي اين گروه:

1- بارسلونا 7 امتياز

2- ميلان 5 امتياز

3- سلتيک 3 امتياز

4- آژاکس يک امتياز

 

varzesh3.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, | 13:29 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت